30 Aralık 2014

COOK&WALK


Cook&Walk, hobi olarak yazılan bir blog olmanın ötesine geçti artık. Burada yapılıp burada kalmıyor eskisi gibi. Yine burada yapılıyor lakin, tatmak isteyen herkese ulaştırılıyor büyük bir heyecanla. Bunun için ne mi yaptım!? Eğitim almış olduğum alanda çalışmayı ve beraberinde gelen kariyerimi bıraktım ve tam performans bu işle ilgilenmeye başladım. Evet, aynen öyle! Bu artık benim "işim" ama onun yazısı başka zamana. Eğitimini aldığı ve tecrübesini kazandığı alandan tammamen farklı bir alanda kendisine yeni bir kariyer oluşturmaya karar vermiş bir girişimci olarak bu süreçte yaşadıklarımı (ve hala daha yaşamaya devam ettiklerimi :) ) sizinle o duruma adanmış bir yazıyla paylaşmazsam olmaz. Birkaç paragraf yetmez anlatmaya. 
Çok uzun bir yazı olmayacak bu, daha ziyade, şu sıralar ürettiklerimi paylaşacağım sizinle. Eski işlerimde sabaha kadar çalışmışlığım nadirdir ama şu geçtiğimiz bir ayda 3 kere mutfakta sabahladım bile. İkinci sabahlamamda bahçedeki horoz ve fırının alarmı aynı anda ötmeye başlamıştı :) Fırında da aşağıda gördüğünüz, Yeniköy'deki Sedona Concept için hazırladığım karamelize elmalı baharatlı kek pişiyordu. Horoz ötüşü de istisnasız her seferinde Selçuk Erdem'in bu karikatürünü hatırlatır bana. Bu leziz elmalı keki her hafta sonu Sedona'da bulabilirsiniz. Diğer ürünlerse hafta içi, hafta sonu ne zaman isterseniz oradalar. 


Yukarıda da yazdığım gibi, bu yazıyı kısa tutacağım (kısa tutmaya çalışıyorum) yoksa, yaptığım her bir ürünün, çektiğim her bir fotoğrafın (bu arada, 50mm'lik yeni bebeğim geldi artık onunla daha güzel fotoğraflar çekip gösterebileceğim size, çok heycanlıyım :)) hikayesinden tutun da, bir gecede yaptığım kocca nişan pastasına, evime girip ortalığı dağıtan hırsıza (muhtemelen para ve altın bulmak için girip de kitap, film, fotoğraf çerçevesi ve mutfak malzemesiyle dolu bir ev bulunca o kilitleri açmak, didik didik kutuları ve ortalığı karıştırmak için harcadığı zahmete hayıflanmıştır herhalde!), kardeşimin evlenmesine (yakında düğün fotoğrafları çekmeye de başlarsam şaşırmayın çünkü bu hafta sonu bi giriş yaptım ve çok hoşuma gitti :) )... varana kadar anlatacak çok şey var. 

Ürünler ve fotoğrafla ilgili olarak bu ve bu adreslerden ulaşabilirsiniz bana artık. Bir de, Cook&Walk instagramda burada , facebookta da burada . 

yerfıstıklı kurabiye


bitter çikolatayla kaplı fıstık ve kayısı topu

kekikli Kıtır Kıtır 



kuru domatesli Kıtır Kıtır

yulaflı kurabiye

 fıstık ezmesi ve elma püresi

fıstık ezmesi

 yulaflı kurabiye

 şekersiz, unsuz, muzlu kurabiye

 kahve ve konyaklı bitter çikolata

 tarçınlı Kıtır Kıtır


portakal ve bitter çikolatalı granola

  kahve ve konyaklı bitter çikolata

çilek kurusu ve hindistancevizli beyaz çikolata

 bitter çikolatayla kaplı fıstık ve kayısı topu

Konyaklı&kahveli bitter trüf ve bitter çikolata kaplı fındık&kayısı

tarçın ve biberli elma kurusu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Istah kabartiyor resimler tatlarida mukemmeldir eminim ellerine saglik umarim tatmakta nasip olur bu degisik farkli ve saglikli mamalari..